UN CANALE CONCENTRATO DI COMUNICAZIONE PER PORTARE UNA O PIU' PERSONE A : CONCORDARE
E' UNA FUSIONE DI CONDIZIONE DI ESSERE TRA L' IPNOTIZZATORE E IL SOGGETTO O PIU' SOGGETTI COINVOLTI
Esattamente: il vero ipnotismo non e' assolutamente una specialita' del mondo occidentale ( che al massimo pretende di ipnotizzare un soggetto in 10 - 15 minuti, e se ci riesce bene altrimenti dice che non e' ipnotizzabile ) ma un processo a medio - lungo termine che coinvolge ben ampie platee. Quindi è un flusso unidirezionale che porta i soggetti da ipnotizzare a concordare con le illusioni ( anche le piu' strampalate ) dell' ipnotizzatore,e questo lo ottiene con dei flussi di accordo e consensi a gradienti ( un po' di piu' ...un po' di piu'...) sempre piu' legati ai fattori emozionali degli elementi presenti.Quindi non e' una cosa breve e neanche che necessita di droghe,e addirittura dagli anni '90 in poi con la massiccia presenza asiatica sul territorio europeo è un fenomeno aumentato a dismisura.Un sistema che effettivamente viene usato nella pubblicita',sia a livello singolo che con le masse , per indurle ad acquistare.
Si basa sul principio semplicissimo che un oggetto desiderabile, sempre piu' caricato di energia ,diventa estremamente ambito, in quanto tutta l'energia,sull' oggetto viene percepita dalle persone e diventa parte stessa della persona.
Un esempio molto pratico potrebbe essere un'auto sportiva tipo "Ferrari" con a bordo una splendida modella.Se noi quella stessa macchina, perfettamente funzionante, la mettessimo in un autodemolizioni ,ricoperta di fango,e con vicino qualche lamiera arrugginita,verra' vista ( sempre che venga notata) dal pubblico con derisione e magari anche con schifo.
Nel mondo asiatico,soprattutto cinese e' stato usato ( qualcuno dice inconsapevolmente,ma c'e' proprio da dubitare ) per indurre la popolazione a seguire tutto cio' che le classi dominanti decidevano di fare ( l'ipnotizzatore fa concordare le persone su piccole cose,e poi le fa concordare su grandi cose , fino ad indurle a percepire qualsiasi universo venga richiesto) in quanto veniva portata con un attenzione super concentrata sulle esigenze delle varie famiglie o del governo.
Una delle migliori armi per " de ipnotizzare" le persone ,e' quella di portarle in tempo presente con procedimenti di riconquista dello spazio e controllo della materia ( procedimenti creativi).
Exactly: true hypnotism is absolutely not a specialty of the Western world (which at most claims to hypnotize a subject in 10 - 15 minutes, and if it does well otherwise it says it is not hypnotizable) but a medium-long process term that involves large audiences. So it is a unidirectional flow that leads subjects to be hypnotized to agree with the illusions (even the most 'bizarre) of the' hypnotist, and this gets it with the flows of agreement and consents to gradients (a bit 'more ... a bit 'more ...) more' linked to the emotional factors of the elements present.So it is not a short thing or even that requires drugs, and even from the 90s onwards with the massive Asian presence on the territory European is a phenomenon that has increased dramatically. A system that is actually used in advertising, both at the single level and with the masses, to induce them to buy.
It is based on the very simple principle that a desirable object, more and more loaded with energy, becomes extremely coveted, because all the energy on the object is perceived by people and becomes part of the person.
A very practical example could be a "Ferrari" type sports car with a splendid model on board. If we had that same machine working perfectly, we would put it in a self-demolition, covered with mud, and with a few rusty plates nearby, it will be seen (as long as it is noticed) by the public with derision and perhaps even with disgust.
In the Asian world, especially Chinese has been used (someone says unconsciously, but there is no doubt) to induce the population to follow everything that the ruling classes decided to do (the hypnotist makes people agree on small things, and then makes them agree on great things, to the point of inducing them to perceive any universe is required) as it was brought with super-focused attention to the needs of the various families or the government.
One of the best weapons to "de hypnotize" people is to bring them into the present with procedures to reconquer space and control the matter (creative procedures).
Si basa sul principio semplicissimo che un oggetto desiderabile, sempre piu' caricato di energia ,diventa estremamente ambito, in quanto tutta l'energia,sull' oggetto viene percepita dalle persone e diventa parte stessa della persona.
Un esempio molto pratico potrebbe essere un'auto sportiva tipo "Ferrari" con a bordo una splendida modella.Se noi quella stessa macchina, perfettamente funzionante, la mettessimo in un autodemolizioni ,ricoperta di fango,e con vicino qualche lamiera arrugginita,verra' vista ( sempre che venga notata) dal pubblico con derisione e magari anche con schifo.
Nel mondo asiatico,soprattutto cinese e' stato usato ( qualcuno dice inconsapevolmente,ma c'e' proprio da dubitare ) per indurre la popolazione a seguire tutto cio' che le classi dominanti decidevano di fare ( l'ipnotizzatore fa concordare le persone su piccole cose,e poi le fa concordare su grandi cose , fino ad indurle a percepire qualsiasi universo venga richiesto) in quanto veniva portata con un attenzione super concentrata sulle esigenze delle varie famiglie o del governo.
Una delle migliori armi per " de ipnotizzare" le persone ,e' quella di portarle in tempo presente con procedimenti di riconquista dello spazio e controllo della materia ( procedimenti creativi).
A CONCENTRATED COMMUNICATION CHANNEL TO BRING ONE OR MORE PEOPLE TO: AGREE
IT IS A FUSION OF CONDITION OF BEING BETWEEN THE HYPNOTIST AND THE SUBJECT OR THE MOST SUBJECTS INVOLVED
Exactly: true hypnotism is absolutely not a specialty of the Western world (which at most claims to hypnotize a subject in 10 - 15 minutes, and if it does well otherwise it says it is not hypnotizable) but a medium-long process term that involves large audiences. So it is a unidirectional flow that leads subjects to be hypnotized to agree with the illusions (even the most 'bizarre) of the' hypnotist, and this gets it with the flows of agreement and consents to gradients (a bit 'more ... a bit 'more ...) more' linked to the emotional factors of the elements present.So it is not a short thing or even that requires drugs, and even from the 90s onwards with the massive Asian presence on the territory European is a phenomenon that has increased dramatically. A system that is actually used in advertising, both at the single level and with the masses, to induce them to buy.
It is based on the very simple principle that a desirable object, more and more loaded with energy, becomes extremely coveted, because all the energy on the object is perceived by people and becomes part of the person.
A very practical example could be a "Ferrari" type sports car with a splendid model on board. If we had that same machine working perfectly, we would put it in a self-demolition, covered with mud, and with a few rusty plates nearby, it will be seen (as long as it is noticed) by the public with derision and perhaps even with disgust.
In the Asian world, especially Chinese has been used (someone says unconsciously, but there is no doubt) to induce the population to follow everything that the ruling classes decided to do (the hypnotist makes people agree on small things, and then makes them agree on great things, to the point of inducing them to perceive any universe is required) as it was brought with super-focused attention to the needs of the various families or the government.
One of the best weapons to "de hypnotize" people is to bring them into the present with procedures to reconquer space and control the matter (creative procedures).
Nessun commento:
Posta un commento